sobota, 2 sierpnia 2014

Słodkie kłamstewka - idealne na lato !

Hej !
To już połowa wakacji, tak szybko zleciało !
Ostatni post był w Nowy Rok, a ja dodaję notkę dopiero teraz.
Muszę się usprawiedliwić brakiem czasu i po prostu tym, że kompletnie zapomniałam o blogu.
Teraz wstawiam nową notkę i na pewno nie będzie znowu takiej przerwy ;)
Lilka.

****
MUZYKA

Oglądam Pretty Little Liars od jakiegoś roku. Uwielbiam ten serial, ale teraz serio czasem się gubię.
Wylatują mi z pamięci imiona, jest tak dużo wątków, że czasem nie ogarniam.
W sumie najnowsze odcinki oglądałam szczególnie dla parringów - Haleb i Spoby.
Alisson, Emily oraz Aria tak mnie wkurzają, że mam ochotę przewinąć ich kwestie, serio !
Teraz z niecierpliwością czekam na nowy odcinek !


Powinni być razem w realu, a ile dobrze się orientuję, to chyba byli przez chwilę.


Uwielbiam tą scenę !


Powrót w pięknym stylu <3


Uwielbiam ich współpracę, dwa najlepsze męskie charaktery w PLL <3 












Idealni <3



Najlepsi !


Uwielbiam tą scenę <3


YES ! 


2 komentarze:

  1. KOCHAM PLL! Oglądałam i czytałam:)

    Zapraszam
    lily-evans-i-james-potter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. PLL, Harry potter <3

    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń